טיפים שימושיים לפרסום בגוגל

האל הבלתי מעורער של המאה ה-21 הוא גוגל. נכון, פייסבוק נושף בעורפו ועדיין, בלי גוגל הרשת היתה נראית אחרת לחלוטין. כחברה שצורכת בידור וחדשות ברשת, עובדת ברשת ומנהלת חיי חברה ברשת, אפשר לומר בבטחה שחברת גוגל אכן שינתה את הדרך בה אנו חיים. אם כן, ברור למה אנחנו צריכים לקחת אותה בחשבון כשאנחנו מדברים על שיווק ופרסום העסק שלכם.

מאמר אורח מאת אוורסט – פרסום בגוגל

העניין הוא שלא מספיק שיש לך אתר, אתה צריך שאנשים ימצאו אותו ויגיעו אליו. אתר מושקע ואיכותי ללא גולשים הוא חסר משמעות. אז איך מפרסמים את עצמכם בגוגל?

נתחיל מזה שאתם לא חייבים לפרסם את האתר שלכם ולקוות שמי שמגיע אליו יקרא, יתרשם, ימצא את מבוקשו בין כל דפי האתר וגם יצור איתכם קשר. אתם יכולים לבחור לקדם בגוגל עמוד נחיתה שיביא את הגולשים בדיוק לנקודה בה אתם רוצים אותם, למשל לעמוד עם תוכן ממוקד שיגרום לגולשים להקליק על מה שתבחר. זה יכול להיות האתר שלך, אבל זו יכולה להיות גם הרשמה לניוזלטר מה שהופך את הגולשים ללקוחות פוטנציאליים במחי קליק.

פרסום ממוקד

מה אתם רוצים לפרסם? התשובה צריכה להיות יותר ממוקדת מאשר "את העסק שלי". נניח ואת קוסמטיקאית, מסע הפרסום שאת עורכת בגוגל צריך להיות ממוקד לאחד מהשירותים שאת מציעה, למשל, טיפולי אפילציה. עלייך לבנות קמפיין ממוקד אפילציה ובהמשך לכך יהיו גם פילוח קהל היעד, מילות המפתח והמטרות של הקמפיין.

מילות מפתח

מילות מפתח הן המפתח: אחד הדברים היפים בגוגל, הוא שאנחנו מרגישים שהוא "קולט" אותנו. והוא באמת קולט אותנו, הודות למחקר מילות מפתח שמאפשר לחברה וללקוחות שלה לדעת מה אנחנו מחפשים. כבעל עסק שמעוניין לפרסם בגוגל, אתה צריך לעשות מחקר מילות מפתח ולהבין באיזה מילים הלקוחות שלך משתמשים שזה בעצם – מה הם מחפשים. שימוש במילים האלו יעלה אותך במעלה תוצאות החיפוש של גוגל ויביא לתוצאה הרצויה ביותר – יותר אנשים שמגיעים לעמוד האינטרנט שלך.

הגדרת מטרות

רבים חושבים כי "המטרה העיקרית היא לפרסם את העסק", טעות. מה אם פרסמתם וכל אדם בעולם יודע מי אתם אבל לא הופך ללקוח שלכם? המטרה שלכם צריכה להיות נקודה כלשהי מעבר לפרסום. מה למשל? הרשמה לניוזלטר, לייק בפייסבוק, יצירת קשר בטלפון או רכישה. בחרו מטרה והתמקדו בה. הקמפיין הבא יכול להתמקד בשלב מתקדם יותר, למשל, אם עשיתם קמפיין להרשמה לניוזלטר, הקמפיין הבא יתרכז ביצירת קשר לפרטים נוספים.

השאר תגובה