מודיעין עסקי שיווקי: איך לגלות את הסודות השיווקיים הכמוסים של המתחרה שלך?

מודיעין עסקיבעבר, רק העסקים הגדולים והמצליחים ביותר יכלו להרשות לעצמם פרסום רחב תפוצה.
כל זאת השתנה בשנים האחרונות עם צמיחת האינטרנט והרשתות החברתיות.
כיום, עסקים קטנים ובינוניים מסוגלים לפתח לעצמם מנגנוני שיווק, פרסום ומכירות תוך שימוש בטכנולוגיות הזמינות לכל אחד מאתנו ובעלות השווה לכל כיס.
בכך,מצטמצם כל הזמן הפער השיווקי בין העסקים, התחרות הופכת לקשה יותר והצורך במודיעין עסקי על המתחרים שלנו רק הולך וגדל.

מה החשיבות של מודיעין עסקי שיווקי?

המתחרה הגדול ביותר שלנו עשוי להיות גם המפתח שלנו להצלחה. הוא הרי בנה מנגנון שיווקי יעיל המאפשר לו להצליח.
למרות שעל פניו נראה כי קל לזהות כל מהלך שיווקי שנעשה באינטרנט, רב הנסתר על הגלוי.
לכן בדיוק, עלינו להשקיע באיסוף מודיעין עסקי שיווקי.

ברגע שנצליח להבין את המהלך השיווקי של המתחרה המצליח שלנו נוכל לעבור משיווק מגיב לשיווק יוזם ובכך לחזק את מעמדנו בתחום.
מצד אחד, נוכל ליצור בידול חזק הרבה יותר בינינו ובינו על ידי הגדרה מחודשת של הנישה השיווקית שלנו ולייעל את השיווק שלנו במקביל לזה שלהם.
מצד שני, אם נבחר בכך, נוכל לעקוף אותם במגרש שלהם אם נגלה באילו מילות קידום הם מקדמים ועל אילו מילים הם מפרסמים מודעות בפרסום הממומן.
על ידי שימוש נכון במודיעין עסקי באינטרנט נוכל לנגוס בנתח מעוגת הרווחים שלהם, להכפיל את כמות הלידים שלנו והכל בצורה חוקית.

איך אוספים מודיעין עסקי שיווקי?

איסוף מודיעין עסקי ברשת אינו עניין של מה בכך ומשלב בין 3 פעילויות:

1. מחקר מילות מפתח – מחקר מילות המפתח חושף את הביטויים שבהם מתמקד המתחרה בשיווק האינטרנטי, בקידום אתרים ובפרסום הממומן.
במהלך מחקר זה, מתגלות גם מילות מפתח, בהן אינו משתמש, שניתן לשלב אותן בשיווק כדי להגיע לקהל יעד נוסף.

2. בדיקת קישורים נכנסים – על ידי זיהוי מקור הקישורים הנכנסים לאתר המתחרה, אנו יכולים לזהות פעילויות שיווקיות לפני שעלו לאוויר,
אתרים חזקים שמהם הקידום שלהם שואב כוח, שותפויות אסטרטגיות וכן הלאה.

3. חשיפת מהלכים שיווקיים – רוב הקמפיינים השיווקיים של המתחרים שלך נודעים לך רק בזמן שהם עולים לאוויר.
חשיפתם מראש תאפשר לך להתכונן מראש לכל מהלך של המתחרה ובכך להקדים אותו עם תגובה הולמת.

השילוב בין שלוש הפעילויות מאפשר לנו לשחזר את המהלכים השיווקיים הקיימים, להבין כיצד נוכל ליצור את הבידול השיווקי שלנו מהם ולהגיב בצורה מהירה ויעילה.
בצורה זו, נוכל לפעול מתוך ידע ולתכנן את המהלכים השיווקיים שלנו בצורה יעילה הרבה יותר.

איך מתחילים?

איסוף מודיעין עסקי הוא פעילות המספקת מידע שנדרש לעסק שלך בצורה מיידית.
אם ברצונך להתחיל תהליך של איסוף מודיעין עסקי שיווקי וקידום רווחים מול המתחרה שלך בהקדם,
כל מה שעליך לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלך בטופס שנמצא בצד שמאל ונציגנו יחזור אליך לקביעת פגישה.