רשימות תפוצה: הדרך היעילה והזולה לגרום ללקוחות לקנות ממך מרצונם החופשי

רשימת תפוצהכל עסק מבוסס על כישרון, יכולת והכשרה לספק ללקוח צורך אחד או יותר.
מכיוון שכך, עוברים נותני השירות הכשרות רבות ההופכות אותם ליעילים יותר בתחומים.
מאותה סיבה בדיוק, נתקעים רוב בעלי העסקים בנקודה המהווה את צוואר הבקבוק – הם אינם אנשי שיווק.
כאשר בעלי העסק מנסים לחפש פיתרונות מהירים, הם מוצאים אותם בדרך כלל כיותר יקרים מיעילים.
לכן, מאוד חשוב להבין מדוע חשוב ליצור רשימות תפוצה כבר מהיום:

יתרון 1 לרשימות תפוצה: יצירת אמינות מול הקהל התחום

רוב בעלי העסק דורשים תשלום עבור הידע, המוצר או השירות שהם נותנים.
במילים אחרות, הלקוח בדרך כלל אינו יכול לדעת מהי רמת המומחיות, איכות המוצר או רמת השירות שלנו עד שכבר שילם.
לכן, הוא נאלץ לברור בין בעלי המקצוע בעזרת המידע היחיד שיש לו – הפרסום.
רשימות תפוצה עושות את ההבדל בנקודה הזו.
כאשר אנו יוצרים רשימות דיוור, הנרשמים מעוניינים לקבל מאיתנו מידע על בסיס קבוע.
כאשר הם מתרגלים לקבל מאיתנו מידע אמין, הם מכירים אותנו ואת רמת המומחיות שלנו יותר ולכן יטו לבחור לעבוד דווקא איתנו.
לכן, עלינו להסתכל על שליחת ניוזלטר לרשימת תפוצה ועל כתיבת מיילים, בהם אנו נותנים טיפים מקצועיים לקהל הלקוחות שלנו, כהשקעה כדאית לעסק.
ככל שהלקוחות שלנו יכירו אותנו יותר לעומק, כך גדל גם הסיכוי שהם עצמם יפנו אלינו מרצונם החופשי ובכך יקלו על תהליך המכירה.

יתרון 2 לרשימות תפוצה: הפיכה לסמכות מוכרת בתחום

מוניטין חזק נוצר מתוך כך שאנשים רבים ככל האפשר נחשפים אלינו ולעסק שלנו לאורך תקופה ארוכה.
לכן, כדי להשתמש נכון ברשימות תפוצה עלינו להשהות את הדחף לפרסם כל הזמן ודווקא להשקיע בתוכן שקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו ירצה לקרוא.
יתרון זה הינו משמעותי שכן דיוור במייל חושף אותנו הרבה מעבר לרשימת מיילים סתמית המקבלת פרסומת או ספאם.
ככל שהתוכן איכותי יותר, כך נוטים הקוראים להפיץ אותו הלאה גם אל חבריהם במייל וברשתות החברתיות.
כך, אנו יוצרים שיווק מפה לאוזן של התכנים שלנו ומאפשרים למוניטין המקצועי שלנו לצמוח בקצב מואץ.
המוניטין הזה, מגדיל את הסיכוי שאנשים נוספים יצטרפו לרשימה שלנו וכן את הסיכוי שהם גם ירצו להתעניין ולהפוך ללקוח ממשיים.

יתרון 3 לרשימות תפוצה: מערכת אוטומטית למחצה

היתרון המשמעותי ביותר ביצירת רשימות אלה טמון בשלב שלאחר הקמתן,
בו הן הופכות למערכות הפועלות מעצמן (בעזרת תוכנות המיועדות לכך) ודורשות תחזוקה מועטה בלבד.

בכך, הן הופכות למנוע שיווקי יעיל וזול למשיכת לקוחות.
כדי ליצור רשימות תפוצה יעילות, עלינו לבצע עבודת מחקר מוקדמת, בדומה לאיסוף מודיעין עסקי, להקים עמוד המיועד להרשמה וליצור את התכנים הממוקדים בלקוחות שלנו.
אם כל זה נשמע לך מסקרן ומורכב, נשמח לקבוע פגישה ולבחון ביחד את האפשרות שנעזור לך ליצור רשימות תפוצה שיעזרו לך להכפיל את המוניטין.
כל מה שנשאר הוא רק להשאיר עכשיו פרטים בטופס שנמצא בשמאל.