2 שיטות שלא הכרת להשתמש במאגרי מידע כדי להכפיל את כמות הלקוחות שלך

מאגרי מידעבעבר, כדי להגיע לאלפי לקוחות היה עלינו להשיג את פרטי העסק, להכין פרסומת כללית, לשלוח אותה ידנית בדואר ולקוות כי מועטים יחזרו אלינו להתעניין בעסק שלנו.
היום, בעזרת הצלבה נכונה של מידע הקיים ברשת, ניתן ליצור מאגרי מידע מפולחים,
לבחור מתוכם את קהל היעד המתאים ביותר עבורנו, לכתוב עבורו פרסומת ממוקדת, לשלוח אותה במייל ולראות תוצאות באופן מיידי.
כדי לעשות זאת, חשוב שנדע להשתמש נכון במאגרי מידע כדי להכפיל את כמות הלקוחות שלנו:

שיטה ראשונה: לנצח את משחק המספרים הגדולים

בהתאם לעדכון חוק התקשורת (חוק הספאם), מותר לנו לשלוח מייל פרסומי בדיוור המוני ובאופן חד פעמי למאגרי מידע עסקיים.
עם זאת, ברוב המקרים הממוענים ברשימות התפוצה מקבלים את המייל ובדומה לדיוור ישיר, זורקים אותו ישר לפח האשפה.
איך אפשר להגיע אליהם בכל זאת?

במקום לשלוח לרשימת הכיתוב פרסומת, נוכל להציע להם להירשם מרצונם לרשימה בה הם יקבלו עדכונים
וטיפים בנושאים הקשורים לתחום העיסוק שלנו ובכך ליצור רשימת מיילים ממוקדת. שליחת ניוזלטר לקהל הזה יאפשר להם להכיר אותנו,
לסמוך עלינו ולאורך זמן גם להשאיר לנו לידים.

בצורה הזו, ניצור אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מודעות כלפינו כסמכות המובילה בתחום, אשר מניבה להם ערך עוד לפני שנאלצו לשלם.
המידע האיכותי שנשלח בשיטה זו בדיוור במייל מאפשר להם גם לשתף את חבריהם בתכנים ובכך אנו מרחיבים את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.

שיטה שניה: להשתמש במאגרי מידע לאיסוף מודיעין עסקי

כאשר יש בידינו מאגרי מידע מפולחים אנחנו יכולים להשתמש בהם כדי לאסוף מודיעין עסקי חשוב על הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
בעוד ששליחת מייל לצרכי פרסום עשויה להיחשב כמהלך פרסומי, ניתן לעודד את האנשים ברשימות לתרום לנו מידע נוסף וחשוב שיעזור לנו למכור להם יותר.
גם אם הרשימה שברשותנו ממוקדת ביותר, עדיין נצטרך למכור להם את המוצר או השירות שלנו.

במקום לעשות זאת, נוכל לעשות משהו חכם יותר:
על ידי הפצת שאלונים לרשימת התפוצה והצעת תגמול הולם על המילוי שלהם, נוכל להבין יותר לעומק את הצרכים העסקיים של לקוחותינו.
בצורה זו, נוכל יצור מאגרי מידע עסקיים ממוקדים ומקיפים הרבה יותר,
אליהם נוכל להתאים את התכנים השיווקיים אותם נשלח ולבנות מוצרים או שירותים המותאמים בצורה טובה יותר
לצרכיהם של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו ועל ידי כך למכור יותר כבר מטווח הזמן הקרוב.

איך מקבלים גישה למאגרי מידע עוד היום?

חברת iLevel מחזיקה מספר רשימות תפוצה עסקיות אותן אנו מעמידים לרשות לקוחותינו.
הרשימות הנמצאות ברשותנו עברו מספר פילוחים מראש, כדי לאפשר לך להגיע אל הקהל המתאים ביותר כדי להפוך ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
כדי לקבל גישה אל מאגרי המידע המפולחים הנמצאים ברשות חברת iLevel,
כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר למספר שמופיע למעלה או
להשאיר פרטים בטופס יצירת הקשר שנמצא בצד שמאל ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם לקביעת פגישה ללא תשלום.