להיות ראשון בגוגל

להיות ראשון בגוגלאם הגעת עד לכאן, אתה בטח יודע שמגיע לך יותר. אתה יודע בוודאות שאתה ראוי להיות ראשון בגוגל. ידוע לך שאם תהיה ראשון בגוגל, השמיים הם הגבול וכתוצאה מכך החברה שלך תגדל פלאים. הרי מתי בפעם האחרונה חיפשת משהו בעמוד השני של גוגל?

למעשה, מחקרים מדעיים של התנהגות משתמשים מוכיחים כי גם בעמוד הראשון בגוגל לא הכל ורוד. המחקרים הללו מראים כי למעלה מ-40% מהמשתמשים מקליקים על התוצאה הראשונה וכ-80% מהמשתמשים מקליקים על 3 התוצאות הראשונות. נתון מדהים לא?

מהסיבה הזאת, אם ברצונך לגייס את כמות הלקוחות המקסימלית לעסק שלך עליך לשאוף להיות ראשון בגוגל. רק במקום הראשון בגוגל תקבל את החשיפה המגיעה לך. רק במקום הראשון בגוגל תוכל לממש את הפוטנציאל האינטרנטי הגדול אשר טמון בחברה שלך.

בניגוד למשתמשי פייסבוק, או כל כלי שיווקי אחר באינטרנט, המשתמשים בגוגל מחפשים פתרונות. המשתמשים בפייסבוק מחפשים להינות. האנלוגיה הכי טובה לנושא תהיה "הדוכנים של הכרטיסי אשראי" בקניון עזריאלי. האם אתה זוכר את אותם נציגי המכירות שקפצו עליך ורצו שתשמע מה יש להם להגיד, בעוד שאתה ניסית להגיע רק לרכבת או לסופר פארם? כמה אנשים אתה חושב סוגרים עסקאות בדוכנים האלה? לעומת זאת, האם הוצאת כרטיס אשראי כאשר הלכת לבנק? אותו הדבר נכון לגבי קידום רווחים באינטרנט. הלקוחות שלך מחפשים פתרונות בגוגל, אל תתנפל עליהם בזמן שהם בפייסבוק. בכך החשיבות של להיות ראשון בגוגל עולה אף יותר.

איך להיות ראשון של גוגל?

על מנת להיות ראשון בגוגל, חשוב קודם כל להבין שזהו תהליך ולא קסם. משום מה ישנה סטיגמה מסויימת על עולם האינטרנט כאילו כל העוסקים בו משחקים כל היום. משום מה זה נראה כאילו השכן בן ה-12 שלנו, שכל היום יושב מול המחשב יכול בכמה קליקים לבנות לנו אתר ולהביא אותנו להיות ראשונים בגוגל.

לאחר שהבנו שאנחנו נמצאים בתחילת דרך מרתקת שבסופה הרווחים שלנו יגדלו באופן אקספוננציאלי, הגיע הזמן להחליט באיזה מילה חשוב לנו שימצאו אותנו. למילה הזו, קוראים "מילת מפתח". לעיתים קרובות מאוד, אנו נמצא יותר ממילת מפתח אחת. למעשה, מומלץ מאוד לפזר את הביצים במס' סלים ולהתמקם במקום הראשון במס' מילות מפתח. מהלך אשר יבטיח לנו הגדלה משמעותית ברווחים.

מאחר ובחירת מילות המפתח מהוות לנו את תחילת הדרך ומכניסות אותנו לתהליך, חשוב מאוד לבחור ולברור אותם בקפידה. איננו רוצים לטעות במילים הללו. איננו רוצים להגיע למצב בו השקענו הרבה זמן, הגענו למקום הראשון בגוגל על מילת מפתח אשר אין לה תנועה או מילת מפתח שלא מביאה כסף.

מילת מפתח, אשר נמצאת במקום הראשון בגוגל ולא מביאה כסף, משולה למסעדת גורמה שנפתחת בשכונת פלורנטין בתל-אביב. אמנם במיקום הזה יש הרבה אנשים, אך סיכוי נמוך כי יקנו.

איך לא לטעות במילת מפתח ולהיות ראשון בגוגל על מילה ששווה כסף?

על מנת לבחור את מילת המפתח אשר תניב לך את מירב הרווח בזמן הקצר ביותר, חשוב מאוד להתחשב ב-4 נושאים:

  1. מה ערכו של לקוח ממוצע? דוגמא: כל לקוח חדש מייצר לנו רווח נטו של 200 ש"ח נטו
  2. על כל כמה מבקרים באתר שלך, אתה מקבל לקוח? דוגמא: כל 100 מבקרים באתר, מתקבלים 10 לקוחות חדשים.
  3. כמה תנועה ניתן לקבל מכל מילת מפתח בתקופה מוגדרת מראש. לדוגמא: 1000 גולשים בחודש
  4. תוך כמה זמן ניתן להיות ראשון על המילה הזו? דוגמא: ניתן להגיע למקום הראשון בתוך חודש

אם נמשיך לחשב את הדוגמא למעלה, נגלה כי אם לוקח חודש להגיע למקום הראשון ובחודש ניתן לקבל כ-1,000 גולשים חדשים, אזי בעוד חודשיים יבקרו סה"כ 1,000 גולשים חדשים באתר שלנו. במידה, ועל כל 100 גולשים באתר שלנו, אנחנו מייצרים 10 לקוחות, אזי בעוד חודשיים יהיו לנו 100 לקוחות חדשים! וכאשר כל לקוח שווה לנו 200 ש"ח, זה אומר שבעוד חודשיים יתווספו לחשבון הבנק של החברה שלנו 20,000 ש"ח והכל תודות למילה אחת במקום הראשון בגוגל.

אז כמה זה שווה לך להיות ראשון בגוגל?

אל תגיד לנו. כי אנחנו רוצים להציע לך דו"ח קידום רווחים בחינם. כל מה שאתה צריך לעשות על מנת לקבל את הדו"ח קידום רווחים חינם זה למלא את השאלון הבא:


* פשוט בחרו בתשובה הכי נכונה לגביכם.

* אין כאן שום קאץ'.

אנחנו מאמינים שלפני שאנחנו מתחילים לעבוד ביחד
יש לך קודם כל זכות להתרשם מהעבודה שלנו על חשבונינו.

יש להקליד את הכתובת של האתר שלך בתיבה
המופיעה מטה וללחוץ על "שלב הבא".


במידה ומדובר ביותר ממילת חיפוש אחת,
יש להפריד את המילים בפסיק.


מיד לאחר שיוזנו הפרטים בצד שמאל, נוכל להתחיל להתקדם ביחד אל המקום אשר תמיד רצית להגיע אליו.

עם שליחת הטופס נשלח לך דו"ח קידום רווחים בחינם, אשר יהיה הצעד הראשון במסע אל עבר שילוש (3X) הרווחים שלך.