איך להפוך את האתר שלך מעציץ יפה למכונת לידים משומנת?

לידים,יצירת לידיםרוב בעלי העסקים כיום לא באמת יודעים למה בנו לעצמם אתר. הם ראו כי למתחרה יש אתר וקיבלו את התחושה שגם לשאר העסקים יש ולכן בנו לעצמם אתר.
האתר בדרך כלל יפה, מכיל כמות עמודים נכבדת ועדיין יש תחושה שמשהו חסר.
ההנחה הרווחת היא כי מספיק אתר יפה כדי לגרום לגולש הממוצע לרצות להשאיר פרטים לחזרה (לידים). לצערנו, הניסיון מוכיח אחרת.
כדי להביא את הגולשים להשאיר יותר פרטים, אתר חייב לעמוד ב-2 התנאים הבאים:

תנאי 1: סדר בעין

אם אדם נכנס לאתר שלך, משהו באתר או בקישור כלפיו משך אותו לקרוא עוד.
במילים אחרות, האתר מהווה פוטנציאל מעולה ליצירת לידים.
בהנחה שהשקענו בקידום אתרים ולקוחות מיועדים הגיעו, האם לא כדאי להקל עליהם להתמקד בעיקר כדי להשאיר לנו לידים?

עומס תמונות, צבעים וקישורים רק מבלבל את הגולש.
הוא רוצה להבין כבר מהשניה הראשונה אם הפיתרון לבעיה שלו נמצא אצלנו, להרגיש בטוח מספיק לעשות את הצעד ולהשאיר פרטים.
ולא, הוא לא ישאר לקרוא רק כי הוא סקרן.
לכן, עלינו ליצור סדר הגיוני באתר ולא להגזים בכמות האפשרויות שניתנות לגולש בכל עמוד.
כך, אנחנו יוצרים מסלול ויזואלי שמקל על העין לדעת מה צריך לעשות בשלב הבא. אם נקל עליו את הגלישה באתר, נרוויח ליד חם בקלות.

תנאי 2: סינון והנעה נכונה לפעולה

התנאי השני להשגת לידים איכותיים הוא לדעת לסנן את הלקוחות מראש. כל אדם אוהב לקבל יחס אישי.
עם זאת, קשה לתת יחס אישי דרך האינטרנט.
לכן, עלינו להשתדל למקד את צורת הניסוח כך שתתאים מראש לסוג הלקוחות שמהם נרצה לקבל לידים.
פניה אישית המכוונת אליו או לאנשים בעלי צורך משותף, מתוך הבנת המציאות שלו והבעיות בהן הוא נתקל, יגרמו ללקוח הפוטנציאלי להשאר ולהמשיך לקרוא.
הנעה נכונה לפעולה בסוף, תעזור לו להבין מה צריך לעשות כדי לעבור לשלב הבא וליצור איתנו קשר.
השילוב הנכון בין סדר ויזואלי לסינון ולהכוונה נכונה בתוכן מביא את הגולשים באתר להבין טוב יותר למה אנחנו הפיתרון הטוב ביותר עבורם ובכך אנו יוצרים מצב בו נקבל פרטים מאדם מעוניין יותר ומקלים את מלאכת המכירה.

איך להכפיל את כמות הלידים שלך בצורה מהירה יותר?

הבעיה הגדולה של רוב בעלי האתרים היא חוסר ידע בכתיבה שיווקית וביצירת מנגנון חכם להפיכת האתר למנגנון קידום רווחים.
בנוסף, הם אינם יודעים למצוא את כל אנשי המקצוע וגם אז, איך לנהל אותם נכון ובצורה חסכונית בזמן ובכסף, כך שהם לעתים נאלצים להזדקק לקניית לידים.

אנחנו ב-iLevel ערוכים כדי לחסוך לך את כל הטרחה.
חטיבת הלידים שלנו מכילה אנשי מקצוע שיעזרו לייעל את האתר שלך כך שיהפוך לברור ומכוון יותר להבאת הלקוחות אליך.
כל מה שנשאר לך לעשות כדי לקבוע פגישה איתנו ולבחון את האפשרות הוא להשאיר את הפרטים בתיבה שבצד שמאל.