קידום ממומן – PPC

קידום ממומן PPCאחת האסטרטגיות המובילות בעולם הקידום רווחים להבאת גולשים היא קידום ממומן בגוגל. ישנן הרבה אסטרטגיות להבאת תנועה. לכל אסטרטגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. היתרון המרכזי של שיטת הקידום הממומן הוא המיידיות של זרימת הגולשים. ניתן להתחיל לקבל גולשים בתוך מס' דקות מרגע הקמת הקמפיין הפרסומי. החסרון המרכזי של קידום ממומן, הוא העובדה כי אנחנו משלמים באופן ישיר על גולשים לאתרינו. על מנת להבין, האם קידום ממומן מתאים לך, חשוב להסתכל, להבין ולהפנים, את התנועה המלאה…

וורן באפט, אחד מעשרת האנשים העשירים בתבל, אשר עשה את כל הונו ע"י השקעה בבורסה, תומך באסטרטגייה מאוד מעניינת להשקעה. וורן באפט, טוען שצריך להשקיע לטווח קצר, לטווח בינוני ולטווח הרחוק. אנחנו ב-iLevel מאמינים כי בעלי עסקים צריכים לראות שירותי קידום רווחים כהשקעה. הרי במידה ובעזרת קידום רווחים, עלות גיוס הלקוח שלנו היא 100 ש"ח וכל לקוח שווה לנו 1,000 ש"ח, אזי גייסנו את הלקוח בחינם. הרי הרווחנו 900 ש"ח בדרך. מהסיבה הזו, שימוש בשירותי קידום רווחים הינו השקעה.

בהמשך לאסטרטגיית ההשקעות של וורן באפט. על פי השקפת העולם שלנו, קידום ממומן בגוגל אדוורדס Adwords, מהווה מבחינתינו את נתיב הגולשים לטווח קצר.

קידום ממומן מול קידום אתרים אורגני

מי לא רוצה להיות ראשון בגוגל? כולם! עקב כך, כולם גם שוכחים מידי פעם מה חשוב באמת. מה שחשוב באמת, זהו תזרים המזומנים של החברה שלך. זה הרווחים שלך. את האגו, בוא נשאיר למתחרים שלך. מאחר ובגלל האגו, הרבה אנשי עסקים, מוותרים מראש על הקידום הממומן.

רבים, רואים בשימוש בקידום ממומן בגוגל כמשהו שנוגד קידום אורגני בגוגל. אך האמת היא שקידום ממומן בגוגל וקידום אורגני בגוגל, יכולים להיות חברים טובים ולהשלים אחד את השני. למעט היכולת להשתמש בקידום ממומן כהשקעה לטווח קצר ובקידום אורגני כשהקע לטווח ארוך, ברצוני להציג בפניך את התסריט הבא.

כבר הסכמנו, כי קידום אורגני בגוגל עשוי להמשך לכל הפחות במשך 3 חודשים. לרוב, הזמן הממוצע אשר דרוש על מנת להגיע לעמוד הראשון בגוגל זה חצי שנה. בואו נצייר תסריט, שבו הצלחנו להגיע למקום הראשון בגוגל בתוך שישה חודשים. אנחנו שמחים. אך נוצרת בעיה, המילת חיפוש, עליה אנחנו ממוקמים במקום הראשון לא מניבה לנו רווחים. ההשקעה לא משתלמת.

התסריט הנ"ל אינו דמיוני. התסריט הזה קורה בכל יום ברחבי הארץ והעולם.

על מנת להמנע מעוגמת נפש, חשוב להתייעץ עם מומחים בנוגע למילות המפתח אותם צריך לבחור. חשוב לוודא שמאחורי המומחים יש קבלות. במידה ויש ספקות כלשהם, מומלץ להשתמש במילים הללו על מנת לבנות קמפיין קידום ממומן. הקמפיין הממומן, ידע לאותת לנו בתוך מס' ימים בלבד, האם כדאי להשקיע עכשיו חצי שנה בקידום אורגני של מילות מפתח מסויימות. יתרה מכך, קידום ממומן מסוג זה, יידע להגיד לנו גם כמה כסף אתה תרוויח ממילות המפתח בהן אתה חושק.

האם קידום ממומן מתאים לי?

בסופו של דבר, אתה צריך לשאול את עצמך "האם אני יודע, כמה כסף כל לקוח מביא לי". במידה ותדע, קידום ממומן עשוי להיות הכלי השיווקי הכי חזק אשר עומד לרשותך. מאחר ואם אתה יודע, כי כל לקוח שווה לך 1,000 ש"ח וגיוס לקוח באמצעות קידום ממומן עולה לך 100 ש"ח, אתה יודע בודאות כי אתה מרוויח 900 ש"ח.

במידה ואתה מרגיש שאתה יודע כמה כל לקוח שווה לך או שברצונך שנעזור לך להבין כמה כסף כל לקוח שווה לך, הינך מוזמן לדרוש את דו"ח קידום הרווחים החינמי אשר מגיע לך:


* פשוט בחרו בתשובה הכי נכונה לגביכם.

* אין כאן שום קאץ'.

אנחנו מאמינים שלפני שאנחנו מתחילים לעבוד ביחד
יש לך קודם כל זכות להתרשם מהעבודה שלנו על חשבונינו.

יש להקליד את הכתובת של האתר שלך בתיבה
המופיעה מטה וללחוץ על "שלב הבא".


במידה ומדובר ביותר ממילת חיפוש אחת,
יש להפריד את המילים בפסיק.


מיד לאחר שיוזנו הפרטים בצד שמאל, נוכל להתחיל להתקדם ביחד אל המקום אשר תמיד רצית להגיע אליו.

עם שליחת הטופס נשלח לך דו"ח קידום רווחים בחינם, אשר יהיה הצעד הראשון במסע אל עבר שילוש (3X) הרווחים שלך.